اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام به نوزادان سال ۱۴۰۱

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ از سمت سازمان برنامه بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: مهلت ثبت‌نام فقط تا پایان سال ۱۴۰۱ است زیرا از سال ۱۴۰۳ متولدین ۱۴۰۲ ثبت‌نام خواهند شد. به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: در نظام تامین مالی کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در برخی از موارد رتبه سوم و در برخی رتبه چهارم را دارد و امیدوارم طبق تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال ۱۴۰۳ بهبود یابد.

او درباره بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: بخش اول در مجلس به تصویب رسید و بخش دوم که حاوی ارقام اصلی و جداول است، هر زمان از مجلس به دولت برسد، دولت با فوریت بخش دوم را تصویب خواهد کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.