تپسی هنوز عجله دارد!

با پیگیری‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی‌های اینترنتی ازجمله اسنپ حذف شد؛ اما هنوز این گزینه در تپسی فعال است.

به گزارش شهروند آنلاین، در پی اعتراض گسترده کاربران تاکسی‌های اینترنتی از گزینه  «عجله دارم» که منجر به افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر روز گذشته پنجشنبه ۱۷ اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه «عجله دارم» از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است!

همچنین سخنگوی سازمان تعزیرات خواستار حذف گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی شده و هشدار داده بود: این امر تخلف و گران‌فروشی است.

اما این هشدار مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ۱۵ اسفند ماه برگزار شد، گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی را از مصادیق گران‌فروشی دانست و افزود: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

معاون وزیر دادگستری تصریح کرد: از همین جا اتمام حجت خود را به شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی اعلام می‌کنم که این موضوع را حل کنند زیرا اجحاف در حق مردم است.

او با اشاره به اینکه برخی شرکتها قول دادند که ظرف ۲۴ ساعت از دیروز این گزینه را بردارند، افزود: با تمسک به این عنوان‌ها نمی‌توانند مازاد بر حق خود را از مردم دریافت کنند و اگر این مشکل را حل نکنند، در رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت و قاطعیت اقدام می‌شود.

با این وجود هنوز گزینه عجله دارم در تپسی فعال است. /فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.