رئیس جمهور:ایران امروز، ایران پیشرفته و فن‌آور است

رئیس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ شرکت فولاد خوزستان گفت: امروز ایران اسلامی، ایران پیشرفته و فن‌آور است.

به گزارش شهروند آنلاین،سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ شرکت فولاد خوزستان گفت: استان خوزستان سرزمین حماسه‌ها، شجاعت، رشادت، مقاومت و ایستادگی است.

او افزود: امروز در خوزستان شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهم اقتصادی هستیم که به برکت دستان متخصصان، کارشناسان، مشاوران و کارگران کشورمان انجام شده است.

رئیس جمهور ادامه داد:جا دارد از همه شما تشکر کنم که در هوای گرم خوزستان روز‌ها و شب‌ها مشغول تلاش و فعالیت هستید و در جهت رشد تولید کشور مجاهدت می‌کنید.

رئیسی بیان کرد: امروز جنگ اراده هاست و دشمن نمی‌خواهد کشور ما توسعه یافته و پیشرفت کند، اما ملت ما اراده کرده است در جهت گسترش کار، تولید و اشتغالزایی و ما در جنگ اراده‌ها پیروز هستیم.

او با اشاره به بهره برداری رسمی از کارخانه زمزم ۳ شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: این کارخانه با مشارکت ۱۱۵ شرکت دانش‌بنیان و  بیش از ۵۰ شرکت صنعتی داخلی  و بدون حضور کارشناسان خارجی ساخته و راه اندازی شده است.

رئیس جمهور گفت: در کشورمان ۲ میلیون تن آهن اسفنجی در کشورمان تولد می‌شود و ایران اسلامی مقام اول منطقه و رتبه دوم دنیا را دارد و این افتخار بزرگی است.

رئیسی افزود: در کنار ساخت و بهره‌برداری از کارخانه‌های بزرگ مهمترین مساله طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی است و باید این اقدامات در جهت توسعه مناطق شهری و روستایی پیرامون این کارخانه‌ها و شرکت‌ها افزایش یابد.

او با اشاره به بهره‌برداری رسمی از میادین نفتی جفیر و سپهر در غرب کارون اظهار داشت: این میادین نفتی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بانکی ایجاد شده است و این بهترین سرمایه‌گذاری است که باید هر چه بیشتر گسترش یابد.

رئیس جمهور گفت: توسعه و افزایش تولید نفت و گاز بسیار خوب است، اما تکمیل زنجیره این صنعت نیز بسیار مهم است که موجب افزایش ارزش افزوده می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت جمع‌آوری گاز‌های مشعل صورت گرفته است افزود: در اجلاسیه سران کشور‌های تولید‌کننده گاز در الجزایر از افزایش تولید گاز و اتصال گاز‌های مشعل به شبکه گاز از کشورمان تقدیر شد.

او تاکید کرد: امروز ایران اسلامی ایران پیشرفته و فن‌آور است و اقداماتی که توسط دولت انجام می‌شود باید برای مردم تبیین و گزارش شود.

رئیس جمهور بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران توسعه و پیشرفت یابد، اما بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران ما به وظیفه جهادی خود در جهت توسعه کشورمان تلاش می‌کنیم./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.