نظر پلیس درباره وجود 14 هزار خودرو در پارکینگ یک خودروساز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود پلیس امنیت اقتصادی به ماجرای پارکینگ یکی از خوروسازان معروف و احتمال احتکار خودرو در این پارکینگ خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسین رحیمی با اشاره به تماس تعدادی از شهروندان  با سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت  اقتصادی و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال دپو و نگهداری تعداد زیادی خودرو در پارکینگ یکی از شرکت‌های مطرح خودروسازی کشور گفت: در پی این تماس‌ها رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی این خبر توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد تعداد ۱۴ هزار خودرو در پارکینگ مورد نظر نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تعدادی از این خودروها پیش‌فروش و پلاک شده و تعدادی دیگر مراحل تحویل به مشتریان را سپری می‌کنند، گفت: همچنین با ورود کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، موضوع واگذاری خودروها به مشتریان شتاب بیشتری گرفته است.

او افزود: در پیگیری این پرونده مشخص شد که احتکار و دپو خودرو در این پارکینگ صورت نگرفته است و نگهداری خودروهای موجود، به دلیل وجود برخی ضوابط نام‌نویسی از سوی این شرکت اعلام شده است.

رحیمی تاکید کرد که نظارت پلیس بر این فضاها و همچنین پیگیری گزارش‌های مردمی در اولویت پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار دارد./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.