نظر سرمربی اسبق پرسپولیس درباره دربی

درخشان: روش بازی استقلال می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: شیوه بازی استقلال می تواند برای پرسپولیس خیلی خطرناک باشد.

به گزارش شهروند آنلاین،حمید درخشان در گفت وگو با فارس در مورد دربی 103 پایتخت که چهارشنبه‌شب برگزار می‌شود اظهار داشت: بازی برای هردو تیم مهم است چون تیم برنده در این مسابقه قهرمان خواهد شد و این دربی در واقع فینال زودرس لیگ برتر بیست و سوم است. فصل گذشته هم من گفتم دربی فینال لیگ است و تیم برنده قهرمان می‌شود که همین طور هم شد و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد.

او افزود: این دربی هم 6 امتیازی است زیرا تیم برنده 3 امتیاز می‌گیرد و اجازه هم نمی‌دهد که حریف 3 امتیاز بگیرد. هر تیمی که مربی‌اش بهتر بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای دربی آماده کند شانس برنده شدنش بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه باید دستورات تاکتیکی و فنی درست‌تر و بهتری داشته باشد نه اینکه دل به اتفاقات ببندد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد محرومیت کنعانی زاده و مصدومیت گولیسانی در خط دفاع عنوان کرد: کار پرسپولیس در این بخش خیلی سخت است و نقطه ضعفش می‌تواند همین جا باشد. البته بازیکنان جایگزین باید شایستگی و توانایی خود را در این بازی نشان بدهند و شانس حضور در دربی را پیدا کرده‌اند و باید نمایش خوبی را ارایه کنند. در صورت غیبت این بازیکنان از فرجی و نعمتی در قلب دفاع احتمالا استفاده خواهد شد که این بازیکنان باید تمرکز خوبی داشته باشند و شایستگی‌هایشان را نشان بدهند.

درخشان درمورد نقطه قوت پرسپولیس گفت: خط هافبک پرسپولیس نقطه قوتش است بخصوص کناره‌هایش یعنی جایی که اورونوف و ترابی بازی می‌کنند و در هافبک دفاعی هم پرسپولیس خوب است.باید دید در خط حمله چه کسی را در کنار عیسی آل کثیر می‌گذارد.

او در مورد فوتبال اقتصادی استقلال گفت: این هم روشی بازی است که این تیم دارد و بسته بازی می کند اما این روش بازی می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد زیرا در هر لحظه احتمال دارد روی یک ضد حمله گلزنی کند و مربی پرسپولیس خیلی باید هوشیار باشد و با ترفندهایی جلوی این روش بازی را بگیرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه مسابقه گفت: مساوی در دربی به سود استقلال است ولی پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود باید در این مسابقه برنده شود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.