روزه‌داری زیر بمباران

بسته خبری ویژه تحولات مقاومت در غزه

هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم اسرائیل در مورد اقداماتش در مسجد الاقصی، یورش گسترده به کرانه باختری و بمباران مناطق مختلف غزه با سه شهید از جمله مهمترین تحولات روز ۱۵۷ طوفان الاقصی است.

به گزارش شهروند آنلاین، رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه که اولین روز از ماه مبارک رمضان در سرزمین‌های اشغالی است، بی‌توجه به درخواست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، حملات هوایی خود را نه تنها متوقف نکرد، بلکه شمال، مرکز و جنوب نوار غزه و حتی جنوب لبنان را بمباران کرد که تا این لحظه سه نفر شهید و بیش از 10 نفر دیگر مصدوم شده‌‌اند.

رژیم اسرائیل همچنین یورش‌های خود به کرانه باختری را بیشتر کرد و به چند شهر این منطقه حمله‌ور شد و در منطقه بیت لحم و طولکرم جوانان فلسطینی با متجاوزین درگیر شدند که در این درگیری‌ها، یک بولدوزر ارتش متجاوز با انفجار بمب منهدم شد.

افشای سفر مخفیانه رئیس سیا به مصر/ پایبندی حماس به آتش‌بس دائمی

منابع مصری با افشای سفر مخفیانه رئیس سیا به قاهره اعلام کردند که آمریکا با اصرار بر برقراری آتش‌بس «بشردوستانه» در غزه طی ماه رمضان در تلاش برای فرار از فشار افکار عمومی مسلمانان است، اما حماس همچنان بر شروط قبلی خود درباره آتش‌بس تاکید دارد.

رژیم صهیونیستی بمباران مناطق مختلف غزه را از سرگرفت

همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در غزه، منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی بمباران مناطق مختلف شمال نوار غزه را ازسرگرفته است.

ملک سلمان: جامعه جهانی جلوی تجاوزات اسرائیل علیه ملت فلسطین را بگیرد

پادشاه عربستان سعودی در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت‌های خود را برای توقف تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بر عهده بگیرد.

هلاکت یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی دیگر خود با درجه گروهبان یکم در نبردهای غزه اعتراف کرد.

این نظامی اسرائیلی در درگیری‌های شب گذشته غزه به هلاکت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور در اعلام کشته‌های خود در نبرد غزه در عین حال  به کشته شدن 590 نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و هلاکت 248 نفر از آغاز حمله زمینی به این منطقه تحت محاصره اعتراف کرده است.

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه به نمازگزاران فلسطینی که قصد ورود به مسجد الاقصی برای اقامه نماز تراویح را داشتند، حمله کردند و مانع از ادای مناسک آنها در اولین روز از ماه مبارک رمضان شدند.

درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم اسرائیل در یورش بامدادی به بیت لحم در کرانه باختری، با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیست با دم شیر بازی می‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «مقاومت ما ادامه دارد و به حملات خود در همه میادین و عرصه‌ها به ویژه در غزه و کرانه باختری ادامه خواهیم داد.»

به توده‌های ملت خود و آزادگان جهان اطمینان می‌دهیم که [جنبش] مقاومت خلق فلسطین در صحت و سلامت کامل بوده و در اوج قرار دارد.

تعرض به مسجد الاقصای مبارک و ممانعت از رفت‌وآمد نمازگزاران از سوی دشمن و باندهای اراذل شهرک‌نشینان، بازی با دُم شیر است.

وزارت بهداشت غزه: کادر درمان بدون تغذیه به استقبال از ضیافت رمضان رفتند

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که بیش از 2000 کادر پزشکی در شمال غزه ماه رمضان را بدون سحری و افطار شروع کردند و در نتیجه نبود غذا در این منطقه، با ضعف بدنی مواجه هستند.

حملات هوایی رژیم اسرائیل به جنوب لبنان و غزه

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه شهر غزه واقع در شمال، منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه و شهرک الطیبه را در جنوب لبنان بمباران کردند.

ارتش صهیونیستی: در زمان مناسبت به رفح حمله خواهیم کرد

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در گفت‌‌وگو با شبکه اماراتی اسکای‌نیوز عربی گفت که «طرح حمله زمینی به رفح را در زمان مناسب» اجرا خواهند کرد.

تخریب زیرساخت‌های کرانه باختری در یورش بامدادی صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز به مناطق زیادی در کرانه باختری یورش بردند که می‌توان به نابلس، رام الله، طولکرم و مسجدالاقصی اشاره کرد. در طولکرم رژیم اسرائیل دست به تخریب املاک عمومی و شخصی و زیرساخت‌های منطقه زد.

انفجار بمب در مسیر بولدوزر ارتش اسرائیل

مبارزان فلسطینی موفق شدند بمبی را در مسیر بولدوزر ارتش اسرائیل در اردوگاه نور الشمس منطقه طولکرم منفجر کنند.

بمباران مرکز نوار غزه در اولین روز از ماه مبارک رمضان

رسانه‌های فلسطین صبح امروز دوشنبه گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اسرائیل در چند نوبت جنوب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

شهادت 3 نفر در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اسرائیل ساعتی پیش خانه متعلق به «برکات» را در شرق شهر رفح بمباران کردند که سه تن از اعضای خانواده به شهادت رسیده‌اند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.