هدیه نوروزی رئیسی به مردم

روایت بذرپاش از اصرار رئیس جمهور برای ‌افتتاح آزادراه منجیل ـ رودبار

وزیر راه و شهرسازی گفت: اصرار رئیس جمهور بر گشایش هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت قبل از سال جدید بود تا مردم بتوانند در نوروز سال جدید از مزایای این مسیر بهره‌مند شده و از ترافیک‌های سنگین آن خلاصی یابند.

به گزارش شهروند آنلاین، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ‌در مراسم بهره‌برداری از ‌مسیر آزادراهی منجیل ـ رودبار در شهرستان رودبار با اشاره به مشکلات ترافیکی این مسیر اظهار داشت: تردد در این مسیر موجب گله‌مندی مردم بوده و ترافیک چند ساعته باعث گرفتاری مسافران و مردم منطقه شده بود که اکنون با بهره‌برداری از این مسیر دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

او با بیان اینکه منابع خوبی برای تکمیل آزاد راه قزوین – رشت تزریق شد، افزود: در راستای حل معضل این منطقه و مشکل مردم برای ساخت این پروژه تسریع شد و اینک شاهد بهره‌برداری این آزادراه هستیم.

بذرپاش با اشاره به طول 8.5 کیلومتری این مسیر آزادراهی تصریح کرد: 5.5 کیلومتر تونل و پل در این مسیر است و 24 هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده که بر اساس ارزش روز بیش از 50 هزار میلیارد ریال است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مسیر برگشت ملاحظات اجتماعی مردم منطقه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این مهم اصول اصلی کار بود که ضمن حل مشکل ترافیک این مسیر مهم کشور، اشتغال و کسب و کار مردم منطقه به خطر نیفتد؛ از این رو قرار شد که مسیر برگشت از همان مسیر سابق باشد./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.