محفلِ قاتلان

استاد دانشگاه کلمبیا:دار و دسته‌ای قاتل در کابینه تل آویو حضور دارند

استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا گفت: رژیم اسرائیل از عمد مردم غزه را می‌کشد و به شکلی بی‌وقفه به نسل‌کشی و پاکسازی قومی می‌پردازد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از بخش تصویری میدل ایست آی، جِفری سَکس، استاد دانشگاه کلمبیا در آمریکا می‌گوید: تل آویو عمداً مردم غزه را می‌کشد، زیرا گروهی قاتل در کابینه این رژیم حضور دارند که دیدگاهی آخر زمانی درباره کنترل سرزمین‌های امروزی فلسطین دارند.

جِفری سَکس افزود: اسرائیل عمداً مردم غزه را از گرسنگی می‌کشد. من مبالغه نمی‌کنم. من واقعاً در مورد کشتن یک جمعیت با گرسنگی صحبت می‌کنم. اسرائیل، جنایتکار است و معتقدم به شکلی بی‌وقفه، وضعیت یک جنایتکار جنگی را که به نسل‌کشی می‌پردازد داراست. اسرائیل بدون احساس شرم و تأسف، بدون توجه به حقیقت و بدون بینش، اقدامات خود را انجام می‌دهد.

سکس گفت: آنچه اسرائیل انجام می‌دهد، به خطر انداختن امنیت بنیادین اسرائیل است، چون اسرائیل، جهانیان را به طرف این عقیده سوق می‌دهد که اسرائیل مشروعیت ندارد. این وضعیت زمانی متوقف می‌شود که آمریکا عرضه مهمات به اسرائیل را متوقف کند. وخامت اوضاع به سبب اقدام اسرائیل برای کنترل اقداماتش متوقف نمی‌شود. این کابینه شامل گروهی از افراد قاتل است.

استاد دانشگاه کلمبیا گفت: اعضای فعلی کابینه اسرائیل، افرادی تندرو هستند که دیدگاهی آخر الزمانی درباره کنترل سرزمین‌های امروزی فلسطین دارند. آنها متوقف نخواهند شد و به پاکسازی قومی یا بدتر از آن (بستگی به شرایطِ موجود) اعتقاد دارند. آمریکا تنها حامی اسرائیل است و این رئیس جمهورِ دست و پا چلفتیِ ما (جو بایدن) و سایر مقامات آمریکایی هستند که این سلاخی (کشتار مردم غزه) را متوقف نمی‌کنند./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.