رهبر انقلاب: مقاومت بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده است و بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید.

به گزارش شهروند آنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان،  قرآن را ثقل اکبر عنوان کردند و گفتند: قاریان پیک عرش الهی به سمت فرشیان هستند. با قرائت قرآن، دل قاری و شنونده باید منور شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تلاوت قرآن را از وظایف همه و تعداد قاری خوش‌خوان و درست‌خوان کشور را از همه کشورهای اسلامی بیشتر دانستند و تصریح کردند: تلاوت صحیح قرآن روزبه‌روز در کشور در حال توسعه است و روزی نیست که بنده خدای متعال را بابت این نعمت شکر نکنم.

رهبر انقلاب تاکید کردند: قرآن را باید با تدبر خواند. تدبر مراتبی دارد و قرآن برای تدبر و فهمیدن نازل شده است. عمق‌یابی از قرآن با تفسیر به رای فرق دارد.

ایشان ، قرآن را یک اثر هنری الهی توصیف کردند و خطاب به قاریان قرآن گفتند: باید مصداق الذین یبلغون رسالات الله باشید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه توجه به مضامین آیات، خشوع ایجاد می‌کند، گفتند: تفسیر به صورت جذاب برای مستمعین ارائه شود.

محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور شماری از قاریان و استادان ممتاز و فعالان قرآنی در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم که هر ساله در نخستین روز از ماه رمضان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود به شکل زنده از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن در حال پخش است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.