چهارشنبه‌سوری در آتش و خون

۶۱۱ مصدوم و ۲۰۰ مورد آسیب به چشم

سازمان اورژانس کشور در جدیدترین آماری مربوط به چهارشنبه‌سوری اعلام کرد: تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه تعداد ۶۱۱ نفر به دلیل استفاده از موادمحترقه مصدوم شده‌اند و در این حوادث ۲۰۰ مورد آسیب به چشم نیز به ثبت رسیده است.

به گزارش شهروند آنلاین، در گزارش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال از یکم تا ۲۲ اسفند تعداد کل آسیب‌دیدگان براثر استفاده از موادمحترقه در کشور تاکنون ۶۲۳ مورد فرد آسیب‌دیده به ثبت رسیده است که کل مصدومان این حوادث به ۶۱۱ مورد رسیده است.

طبق اعلام سازمان اورژانس کشور در این بازه زمانی، ۲۳۵ نفر توسط مراکز اورژانس در سراسر کشور انتقال داده شدند.

همچنین در آمارهای سازمان اورژانس کشور، ‌ مراجعه به مراکز درمانی ۳۵۵ مورد و درمان در محل وقوع حادثه نیز به ۲۱ مورد رسیده است.

سازمان اورژانس کشور همچنین تعداد افراد جانباخته در این مدت را تاکنون ۱۲ نفر عنوان کرده است. البته در این بازه زمانی ۴۳ مورد قطع عضو، ‌موارد آسیب به چشم ۲۰۰ مورد و میزان سوختگی ناشی از موادمحترقه نیز به ۲۸۴ مورد رسید.

۱۶۶ مورد مصدوم و یک فوتی در روز ۲۲ اسفند

همچنین طبق اعلام سازمان اورژانس کشور در روز ۲۲ اسفند نیز وقایع مختلفی به دلیل استفاده از مواد محترقه تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به ثبت رسیده است که در این مدت کل آسیب‌دیدگان ۱۶۷ مورد و تعداد مصدومان این حوادث نیز به رقم ۱۶۶ نفر رسیده است.

براساس گزارش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال در ۲۲ اسفند همچنین تاگنون ۸۲ مرود اعزام توسط اورژانس صورت گرفته، درمان در محل وقوع حادثه هفت مورد و ۷۷ نفر نیز به مراکز درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور مراجعه کردند.

در این روز یک مورد فوتی، ‌هشت مورد قطع عضو، ‌ ۵۹ مورد آُیب به چشم و ۷۳ مورد سوختگی نیز توسط اورژانس به ثبت رسیده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.