فردا؛آغاز رزمایش نوروزی پلیس در سراسر کشور

برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز کفِ جاده‌ها

رئیس پلیس راهور از آغاز رزمایش نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور از فردا؛ ۲۴ اسفند خبر داد و گفت: با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز و همچنین با افرادی که نسبت به سلامت دیگران بی‌توجه هستند، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور کشور در مراسم رزمایش نوروزی پلیس مازندران که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، بیان کرد: از 24 اسفند رزمایش نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان به کار ما برکت می‌دهد، افزود: امسال در الگوی سفر تغییراتی خواهیم داشت و برنامه‌ریزی‌ها را باید با توجه به اقتضائات امسال تغییر دهیم تا بتوانیم امنیت پایداری را در محورهای مواصلاتی کشور داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه 87 هزار نفر در سراسر کشور از جمعیت هلال احمر، اورژانس،کانون امداد خودروها و…آماده انجام ماموریت هستند، تصریح کرد: هزار و 700 نفر در مازندران تا 14 فروردین ماموریت نظم و امنیت نوروزی را انجام می‌دهند و مازندران جزو 3 استان پرتردد کشور بوده و شاهد هستیم حجم قابل ملاحظه مسافران استان‌های مرکزی، قم و اصفهان به مازندران سفر می‌کنند و باید با آمادگی کامل میزبان خوب مسافران باشیم .

او گفت: در آزادراه قزوین به رشت شاهد گره ترافیکی در محدوده رودبار بودیم که با ورود دولت برطرف شد و امیدواریم در آینده مشکلات محور چالوس، هراز و فیروزکوه برطرف شود و گره‌های ترافیکی این محورها از بین برود.

حسینی خطاب به افرادی که به قانون توجه نمی‌کنند، هشدار داد و افزود: با افرادی که نسبت به سلامت دیگران بی‌توجه هستند بدون اغماض برخورد می‌شود و با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز برخورد می‌شود.

این مسئول گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان با ترددهای بعداز ظهر و شبانه در محورها روبه‌رو هستیم و از مردم تقاضا داریم با دقت در ساعات شب تردد کنند.

اجرای طرح آرامش و امنیت تا 14 فروردین

استاندار مازندران هم در رزمایش نوروزی پلیس با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و آغاز فعالیت نوروزی پلیس گفت: خدمات‌رسانی به مردم باید در کمال آرامش انجام شود.

سید محمود حسینی‌پور با تاکید بر اینکه با همه دستگاه‌های خدماتی به میدان می‌آییم، افزود: مازندران در تعطیلات نوروزی مقصد گردشگران داخلی و خارجی است و همه دستگاه‌ها در خدمت مسافران خواهند بود.

او یادآور شد: طرح آرامش و امنیت پلیس تا 14 فروردین در تمام معابردرون‌شهری و برون‌شهری با تمرکز بر محورهای پرتردد استان اجرا می‌شود و همکاری همه دستگاه‌های امدادی در کنار پلیس ضروری است.

حسینی‌پور تامین عبور و مرور، ایجاد امنیت و کنترل ترافیک را از مهمترین برنامه‌های پلیس در نوروز 1403 عنوان و بیان کرد: اقدامات پلیسی یک هنر است و پلیس باید در لحظه تصمیم درست بگیرد و باید از سرمایه مهارت و تجربه درست استفاده کند.

استاندار مازندران فعالیت پلیس در کشور را بر پایه مردم‌محوری خواند و با بیان اینکه شب چهارشنبه‌سوری را به همت نیروی انتظامی با کمترین حادثه و تلفات گذراندیم گفت: از حضور موثر پلیس و نیروهای امنیتی و نظامی تقدیر می‌کنیم.

حسینی‌پور راز موفقیت پلیس را مردمی بودن آن دانست و یادآور شد: امنیت سفر مهمترین دستاورد انتظامی خواهد بود و ارکان امنیتی ـ نظامی استان با بسته‌های ویژه در هماهنگی کامل میان دستگاهی و تعاملات چند سویه با مسافران، باید پای کار بیایند تا امنیت مسافران تامین شود./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.