گزارش رئیس جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به سیستان و بلوچستان

ارسال کمک‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت برای سیل‌زدگان

رئیس دفتر نمایندگی سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران با رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشورمان دیدار و در خصوص ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان گفت وگو کردند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر کولیوند در دیدار با لالینی ویرا سامی، ضمن قدردانی از حس نوع‌دوستی دفتر نمایندگی سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران نسبت به مردم محروم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: همت و کمک به مردم آسیب‌دیده از سیل، در ماه با فضیلت رمضان، هر میزان باشد، ارزشمند است.

او در ادامه افزود: این فکر، ایده و حس مسئولیت سازمان بین‌المللی مهاجرت شایسته تقدیر و تحسین است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: 65 هزار نفر مورد حمایت و کمک هلال‌ احمر قرار گرفتند و به 844 روستا در مناطق سیل‌زده، امدادرسانی شده است.

دکتر کولیوند ضمن اشاره به کمک از طریق زمین و هوا به مناطق گرفتار در سیلاب، تصریح کرد: هلال ‌احمر از طریق 2 فروند بالگرد و قایق به روستا‌های محاصره در آب امدادرسانی کرده است. 1400 خانواده در چادرهای هلال ‌احمر اسکان اضطراری پیدا کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در این دیدار برای اعزام تیم‌ها و ارسال کمک‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران  به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرد.

همچنین لالینی ویراسامی رئیس دفتر نمایندگی سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران در ادامه این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران، ارسال کمک‌ها برای مردم سیل‌‌زده سیستان و بلوچستان را قابل توجه دانست و گفت: ما از طریق حامیان مالی خود آماده کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم این مناطق هستیم.

او در ادامه افزود: تیم‌های ما آماده هستند که با هماهنگی جمعیت هلال ‌احمر ایران برای ارسال کمک‌ها در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان حضور یابند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.