استفاده نوروزی 17 میلیون مسافر از ظرفیت حمل و نقل عمومی

وزیر راه و شهرسازی گفت: در نوروز 1403 حدود 17 میلیون نفر از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و خدمات‌رسانی به این مسافران نیازمند یک جهاد متفاوت است.

به گزارش شهروند آنلاین، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح 4 پروژه عظیم فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد افزود: در حوزه فرودگاهی چند کار خوب انجام دادیم که امروز یکی از آنها را در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد افتتاح کردیم و ظرفیت اسمی این فرودگاه از 7 میلیون نفر به 10 میلیون نفر رسید.

بذرپاش اظهار کرد: ما دو راهبرد جدی در حوزه فرودگاهی داریم، اولی ایمنی و دومی راهبرد آسایش و آرامش مردم عزیز است که تشکیلات کمک ناوبری به همین منظور در این فرودگاه به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ارتقاع کیفیت پروازها در دستور کاری شرکت فرودگاه‌های ما است و در حوزه ایمنی که اولویت اول ما است، تجهیزات مورد نیاز فرودگاه‌ها را تجهیز کردیم.

بذرپاش همچنین گفت: آرامش و آسایش شهروندان یکی دیگر از راهبردهای ما است که به همین منظور 39 هزار متر مربع به ترمینال فرودگاه مشهد افزوده شد و معطلی مسافران در ورودی و خروجی از فرودگاه کم می‌شود.

بذرپاش افزود: روزی 24 هزار مسافر از فرودگاه هاشمی نژاد استفاده می‌کنند و به دنبال افزایش ظرفیت این فرودگاه هستیم. در برخی روزهای خاص روزانه 200 پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همه فرودگاه‌ها چه از فرودگاه‌های دولتی، نظامی، شرکتی و خصوصی موظفند که استانداردهای شرکت فرودگاه‌ها را رعایت کنند./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.