پُست‌های نوروزی هلال احمر برای پیشگیری از تصادفات

فعالیت 550 پایگاه در «طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال‌احمر»

بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی، از 24 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 17 فروردین 1403، ادامه دارد.

به گزارش شهروند آنلاین از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ اعضای داوطلب در 550 پست ثابت و اکیپ‌های سیار سحاب به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. خدمات پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، برپایی فضای دوستدار برای کودکان و نوجوانان، استقرار ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، راهنمایی مسافران به نقاط ایمن در مناطق سیاحتی و فرهنگی، برگزاری پویش سبز با موضوع تغییرات اقلیمی و حفاظت از منابع طبیعی، با شعار جوانان سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی، است.

در هر پایگاه 5 عضو داوطلب حضور خواهند داشت و در صورت افزایش مراجعه مسافران نوروزی بر تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین اعضای داوطلب حضور پیدا کرده در این پایگاه‌ها افزوده خواهد شد.

بنا به این گزارش؛ پست‌های نوروزی در مناطق مسافرپذیر و پرخطر در 30 کیلومتری منتهی به مقاصد سفر پیش‌بینی شده و در هر پست نوروزی 5 نفر و در اکیپ‌های سحاب 2 نفر عضو داوطلب سازمان جوانان هلال احمر آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.