کمک‌ 81 میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت ۱۳ روز از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر تا دیروز کمک‌‌های نقدی هموطنان به خانوارهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان به ۸۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌ احمر گفت: پس از گذشت ۱۳ روز از آغاز پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۳ اسفندماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا روز جمعه ۲۵ اسفندماه جاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان به عدد ۸۱ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال رسید.

او افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره‌گیری کد دستوری( از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی و مرکزی جمع‌آوری شده است.

سلیمی گفت: پویش “همدلی و مهربانی” با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۳ اسفند ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* و همچنین ورود به درگاه پرداخت https://rcs.ir/portal/donation واریز کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.