ورود سامانه بارشی به کشور

براساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی امروز وارد کشور خواهد شد و استان‌های واقع در نیمه غربی،دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش شهروند آنلاین، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور سواحل غربی و مرکزی دریای خزر استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارندگی، رعدوبرق، وزش موقت باد شدید و در نقاط مستعد بارش، تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف رخ خواهد داد.

سه‌شنبه سامانه بارشی ضمن تقویت در مناطق یاد شده، جنوب کشور را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور بجز برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج می‌گردد.

جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور بارش در این مناطق آغاز خواهد شد و بتدریج به مرکزی دامنه‌های البرز مرکزی و برخی مناطق جنوب کشور نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.

هوای تهران نیز امروز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم بود و در شب نیز نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها شاهد رگبار و وزش باد هستیم.

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.