جوانان آزادکار گل کاشتند

کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه

مسابقات اوزان دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه در شهر آنتالیا برگزار شد و نمایندگان کشورمان به ۶ نشان طلا و یک نقره دست یافتند.

به گزارش شهروند آنلاین، برای تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند و اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به نشان طلا و ابوالفضل دادمرز در وزن ۶۰ کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی در دور‌های اول و دوم مقابل کشتی ایرانی از آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست ۷ بر صفر حریف ترکیه‌ای در دیدار فینال، به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد حریف ترکیه‌ای خود گذشت و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دو دور کشتی‌گیران ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی‌گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب نشان طلا شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز در دیدار فینال مقابل نماینده ازبکستان مغلوب شد و به نشان نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری در دیدار پایانی مقابل نماینده ازبکستان به برتری رسید و به نشان طلا دست یافت. عرفان ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در دیدار رده‌بندی مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند پس از شکست دادن تمامی رقبا راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف خود را مغلوب کرد و به نشان طلا رسید. رضا آذرشب دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده‌بندی مغلوب حریف خود شد و پنجم شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی با غلبه بر کشتی‌گیر ازبکستانی در دیدار فینال، صاحب نشان طلا شد. / خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.