برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس/معدوم‌سازی ۵۰۰ تن موادغذایی فاسد

رئیس سازمان اورژانس کشور و مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ از برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس پیش بیمارستانی در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰ تن مواد غذایی فاسد، معدوم و یک هزار و ۵۰۰ مورد پلمب نیز صورت گرفته است.

به گزارش شهروند آنلاین، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در جلسه بررسی طرح سلامت نوروزی که در ستاد سازمان اورژانس کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: از تماس‌های پاسخ داده شده، ۱۱۶ هزار مورد منجر به بستری و حدود هشت هزار عمل اورژانسی نیز انجام شده است.

میعادفر با بیان اینکه از چندماه پیش هماهنگی‌های درون و برون سازمانی با معاونت‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام شده، گفت: از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از ۲۰۴ هزار تماس برقرار و منجر به ۱۱۶ هزار مورد بستری و انجام حدود هشت هزار عمل اورژانسی شده است.

وی اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی که فعالیت خود را از ۱۵ اسفند شروع کرده‌اند تا روز گذشته حدود ۴۶۲ هزار مورد بازدید از رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی داشته‌اند و حدود ۵۰۰ تن موادغذایی فاسد، معدوم و هزار و ۵۰۰ مورد پلمپ نیز صورت گرفته است که همه این اقدامات نشان‌دهنده نظارت‌های جدی است.

میعادفر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را در ایام نوروز به مردم ارائه دهیم و از مردم نیز می‌خواهیم در سفرهای نوروزی به توصیه‌های اورژانس برای کاهش حوادث ترافیکی، توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.