اهدای پنج هزار بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اهدای پنج هزار بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از کمیته امداد، حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان علاوه بر اهدای حدود پنج هزار بسته معیشتی، به مددجویان سیل‌زده یک ماه مستمری فوق‌العاده اعطا شد.

خدرویسی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن و لوازم خانگی، خسارت‌های مددجویان بسیار محدود و جزئی است، اما بیشترین خسارت‌ها در بخش کشاورزی و دامپروری وارد شده است.

پیش از این نیز معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داده بود.

خدرویسی گفته بود: مددجویانی تحت حمایت کمیته امداد که در سیل استان سیستان و بلوچستان دچار آسیب شده‌اند، یک ماه مستمری به عنوان کمک معیشت فوق‌العاده دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه مبلغ مستمری فوق‌العاده مددجویان متناسب با تعداد اعضای خانواده تحت پوشش آنها متفاوت است، افزود: این مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در شهرستان‌های سیل‌زده دشتیاری، راسک، پلان و قصرقند در استان سیستان ‌و ‌بلوچستان واریز شد.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، برای خانواده‌های تک نفره۷۷۰ هزارتومان، ۲ نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۳ نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، ۴ نفره یک میلیون و ۹۶۰ هزارتومان، ۵ نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان واریز شده است./ ایرنا

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.