قرآن کریم بهترین نسخه شفاء‌بخش برای بشریت

محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امدادونجات بین‌‌شهری یادمان امام خمینی (ره) برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امدادونجات بین‌‌شهری یادمان امام خمینی (ره) واقع در آزادراه تهران_قم با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین معزی از پایگاه‌های امدادونجات شهید عرب براقی و یادمان امام خمینی(ره) در مسیر تهران_قم بازدید کرد و در محفل با انس قرآن کریم پایگاه یادمان امام خمینی (ره) حسن‌آباد حضور یافت.
نماینده ولی فقیه در این بازدیدها بر اهمیت قرائت کریم و بهره‌گیری در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد. وی با تأکید بر اصل تدبر و تفکر در معارف قرآنی، این کتاب الهی را چون نور برای رهایی انسان از ظلمت و تاریکی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم بهترین نسخه شفاء بخش برای بشریت است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی همچنین با حضور در پایگاه امدادونجات یادمان امام خمینی (ره) و پایگاه امدادونجات بین شهری عرب براقی در استان تهران در گفت‌وگوی‌های صمیمانه از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در ماه مبارک رمضان و طرح‌ ملی نوروزی تقدیر کرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در جمع امدادگران و نجاتگران پایگاه‌های امدادونجات بین شهری تهران_قم آغاز سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و از تلاش‌های خالصانه آنان تقدیر کرد.
وی با اشاره به وجود روحیه نشاط در مسافرین سفرهای نوروزی، افزود: مسافران سفر خود را با شور و نشاط خاصی آغاز می‌کنند و اگر در طول مسیر دچار حادثه شوند؛ امدادگران باید با روحیه بالای خود این نشاط را به آنان برگردانند.
حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با اشاره به اینکه نجاتگران برای رضایت خدا قدم در مسیر خدمت رسانی گذاشته اند، تصریح کرد: یاری‌گری به انسان‌های نیازمند و گرفتار موهبتی الهی است.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر به دیدارهای صمیمی ماه مبارک رمضان و اعیاد نوروز خود با امدادگران پایگاه‌های امدادونجات در ادوار گذشته نیز اشاره کرد و افزود: امدادونجات در استان تهران با توجه به جمعیت بالای شهری نیازمند برنامه‌ریزی‌ کلان‌ و منجسم است.
شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه پرداخت.
در این بازدیدهای صمیمانه معاونین، مدیرکل و مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌ها و استان تهران نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی را همراهی کردند.
همچنین نجاتگران روزه دار و مسئولین استانی حاضر در این پایگاه پس از اقامه نماز جماعت  میزبان حجت الاسلام و المسلمین معزی بر سر سفره افطار بودند.
گفتنی است این برنامه به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان تهران برگزار شد.لازم به ذکر است که پایگاه اقماری یادمان امام خمینی یکی از چهار پایگاه اقماری بزرگ در استان تهران به شمار می‌آید که امدادگران آن در محدوده دو بزرگراه به ارائه خدمت می‌پردازد.

 انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.