طرح «نمایش شبانه» سینما‌ها در تعطیلات نوروز اجرا می‌شود

رئیس سازمان سینمایی از اجرای طرح ویژه نمایش فوق‌العاده سینما‌ها در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی گفت: به منظور ایجاد امکان استفاده بهتر هموطنان عزیز، طرح ویژه نمایش شبانه در تعطیلات نوروز به ویژه به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به استثنای شب‌های احیا اجرایی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت مخاطب‌پذیری سینما‌ها بعد از افطار را اجرا کنیم، به همین منظور در نظر داریم بازه زمانی نمایش سینما‌ها را در این مقطع افزایش دهیم.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: پیشنهاد‌ها و نظرات مختلفی از سوی شورای صنفی، انجمن سینماداران و همکاران بنده در ارزشیابی و نظارت بر نمایش مورد بررسی قرار گرفته و سرانجام برنامه‌ریزی نهایی برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفت.

وی افزود: مقرر شد طرح نمایش شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمام سالن‌های سینمایی اجرایی شود لذا در این طرح، پردیس‌ها و سینما‌ها مجازند به فراخور منطقه جغرافیایی با هماهنگی مسئولان مربوطه، سانس‌های نمایشی خود را افزایش دهند.

به گفته خزاعی، این طرح در سطح تهران و شهرستان‌ها قابلیت اجرایی دارد، اما همه چیز منوط به هماهنگی‌های لازم و میزان استقبال مخاطبان است.

وی گفت: تجربه اجرای این طرح را با تفاوت‌هایی در برخی سال‌ها در گذشته شاهد بوده‌ایم و شهر‌های اصفهان، شیراز و مشهد از جمله شهر‌های بوده‌اند که بیشترین آمار استقبال را از این طرح داشته‌اند.

رئیس سازمان سینمایی گفت: یکی از مهمترین موارد موفقیت این طرح، تبلیغ و همکاری سازمان صدا و سیما به منظور آگاه‌سازی مردم است که امیدوارم تعامل خوبی میان صدا و سیما و سازمان سینمایی برای موفقیت طرح نمایش شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ایجاد شود.

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.