پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرا رسیدن بهار ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش شهروندآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تلاقی رمضان الکریم و فروردین زیبا، پیونددهنده شیرینیِ عبادت با مشی و سلوک متحول شده روزه‌داران در صحن روحبخش بهار است که به تفکر در رازهای رحمت الهی جاذبه می‌بخشد. در این فضای ملکوتی که شکرگزاری به ذات اقدس الهی، یاد پروردگار متعال را بیش از پیش همجوار قلوب مومنین می‌کند، مهم‌ترین وظیفه انسانی ما توجه به احوال محرومین و نیازمندان و گشودن گره‌ای از مشکلات آنان است که مکمل نیایش‌های سحرگاهان و جلب رضایت باری تعالی خواهد شد.

در عمل به این رسالت عظیم، جمعیت هلال احمر به عنوان یار و همراه آسیب‌دیدگان در سختی‌ها و مُجری اوامر ولی نعمتان خود که همانا مردم هستند، در سال ۱۴۰۳ نیز سیره مقدس امدادگری و داوطلبی در امور خداپسندانه را نظیر آنچه صرف تسکین آلام هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان کرد، با توکل به الطاف بیکران حضرت حق و مشارکت داوطلبان متعهد و خیرین ارجمند عضو این جمعیت، تا اطمینان کامل از رفع احتیاجات نیازمندان و افراد گرفتار در حوادث ادامه خواهد داد و ثمره این تلاش‌ها را افتخاری بزرگ در انجام تکلیف شامخ امداد و نجات می‌داند که معرف ماموریت‌های ذاتی هلال احمر در همه صحنه‌ها است.

در سالی که گذشت، با شهادت دو تن از امدادگران جوان جمعیت هلال احمر در فاجعه تروریستی کرمان، بر آمار شهدای گرانقدر هلال احمر افزوده شد تا ثابت شود که کار کردن در راه خدا و کمک کردن به مردم با لباس غرورآفرین امدادگر و داوطلب یعنی تقرب و نزدیک شدن به پروردگار متعال.

اکنون نیز امدادگران، نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر در اجرای فریضه نوع‌دوستی، در طول تعطیلات نوروز با جسم روزه‌دار به طور شبانه‌روز در خدمت مردم و مسافران هستند و توجه شهروندان به هشدارهای امدادی جمعیت هلال احمر به منظور پیشگیری از حوادث، بزرگترین قدرشناسی مردم از خادمان خود در هلال احمر است تا همه ما بتوانیم با بهره‌گیری از برکات، رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در ثبت خاطرات زیبای انسان‌دوستی و تضمین سلامت مسافران و گردشگران سهیم باشیم.

به علاوه، جمعیت هلال احمر به عنوان داوطلب اول در حل مسائلی که یک سوی آن مردم هستند، آماده است با تشریک مساعی برای تحقق شعار سال، نقش ارزشمندی در پیشرفت‌های کشور ایفا کند.

《جهش تولید با مشارکت مردم》که با تفکر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار سال جدید انتخاب شده است، نیازمند عزم و اراده ملی است و جمعیت هلال احمر به پشتوانه واحدهای اقتصادی خود نهایت تلاش را برای ظهور عملی این شعار به کار خواهد گرفت تا علاوه بر تسکین آلام هموطنان در حوادث، در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها نیز کنار مردم و دولت بوده و برای سربلندی ایران و ایرانی تلاش کند.

برای تمامی هموطنان گرامی در سال نو، سلامت و موفقیت‌های روزافزون خواستارم.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.