اعتراف صهیونیست‌ها به وابستگی رژیم به تسلیحات آمریکا

عمیخای الیاهو، وزیر تندروی رژیم صهیونیستی با اعتراف به این‌که ارتش این رژیم توانایی درگیر ماندن در جنگ‌های طولانی را ندارد، خواستار خاتمه بخشیدن به روند وابستگی ارتش اسرائیل به سلاح‌های آمریکایی شد.

به گزارش شهروند آنلاین، عمیخای الیاهو وزیر تندروی صهیونیستی خواستار کاهش وابستگی ارتش رژیم صهیونیستی به سلاح‌های آمریکایی شد.

الیاهو که کرسی وزارت میراث فرهنگی کابینه نتانیاهو را در دست دارد در اظهاراتی خواستار پایان دادن به وابستگی ارتش اسرائیل به سلاح‌های آمریکایی شد.

وی در همین رابطه اظهار داشت: ارتش اسرائیل باید این توانایی را به دست آورد که بتواند برای جنگ‌های طولانی‌مدت نیز بدون پشتیبانی آمریکا به نبرد ادامه دهد، چراکه تقابل ما با آمریکا در آینده امری حتمی و گریزناپذیر است.
این وزیر صهیونیست که در روزهای نخست نبرد طوفان الاقصی خواستار حمله اتمی ارتش اسرائیل به نوار غزه شده بود در ادامه افزود: جای تردیدی نیست که باید از روابط ویژه خود با آمریکا حفاظت کنیم، اما نمی‌توان این شرایط را قبول کرد که هر زمان اختلافی میان ما و آمریکا بروز می‌کند آنها اقدام به قطع ارسال سلاح و حمایت‌های بین‌المللی خود از ما کنند.
انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.