انتقال پیکر کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات شهرستان کوهسرخ

پس از ۱۳ ساعت، عملیات جستجو و انتقال پیکر بی‌جان کوهنورد حادثه‌دیده در ارتفاعات کوهستان روستای بندقراء شهرستان کوهسرخ، به پایان رسید.

به گزارش شهروند آنلاین، سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کوهسرخ گفت: حدود ساعت ۱۸ شامگاه روز پنجشنبه، دوم فروردین، خبر سقوط یکی از سه کوهنورد حاضر در ارتفاعات کوهستان روستای بند قراء به سامانه امداد هلال احمر استان گزارش شد.

رضا رافتی افزود: هر چند سقوط کوهنورد حادثه‌دیده از ارتفاعات توسط همراهان وی مشاهده شده بود، اما به دلایلی از جمله شرایط خاص منطقه، تلاش اعضا برای برقراری تماس و جابجا شدن، سبب شده بود تا محل سقوط این کوهنورد نامعلوم باشد و پیکر او قابل مشاهده نباشد.
وی ادامه داد: با بسیج امکانات در کمترین زمان ممکن چند گروه مردمی از روستا‌های کریز و بندقراء به همراه اکیپ جستجو و امداد و نجات هلال احمر در منطقه، حاضر و پس از چهار ساعت تلاش بی‌وقفه و نفس‌گیر، با بهره‌گیری از روشنایی مهتاب در کوهستان، جسم بی‌جان این کوهنورد در حالی که از چند ناحیه دارای شکستگی و صدمات جدی بود، روز جمعه سوم فروردین پیدا شد.
سرپرست فرمانداری کوهسرخ تصریح کرد: تلاش‌های امدادگران و نیرو‌های مردمی برای عملیات جستجو و انتقال پیکر این کوهنورد در شرایط سخت و نفس‌گیر شبانه در مسیری صعب‌العبور در مجموع ۱۳ ساعت به طول انجامید.
انتهای پیام/
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.