خدمت‌رسانانِ گمنام

مشاور وزیر خارجه‌ در امور فرهنگی:گفتمان هلال‌ احمر در حمایت از غزه قدرتمند و بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر در عرصه بین‌المللی گفت: اقدامات هلال احمر در کمک‌رسانی به مردم غزه کم نظیر است.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی، مشاور وزیر خارجه‌ در امور فرهنگی با حضور در جلسه ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر مجموعه‌ای بی‌ریا و مردمی است که پیش از وقوع حوادث آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

او افزود: فعالیت‌های هلال احمر در خارج از کشور همچون خدمت‌رسانی به مردم در داخل کشور، بی‌نظیر است و می‌تواند ابعاد بشردوستی ملت ایران را به جهانیان نشان دهد.

این مقام مسئول در وزارت خارجه ادامه داد: بازگشایی درمانگاه هلال احمر در تاجیکستان اتفاقی خوشایند است که می‌تواند در مسیر دوستی دو کشور اقدامی موثر و مهم باشد.

امرودی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هلال احمر در جمع‌آوری کمک‌های مردمی‌ برای غزه درخشان و کم‌نظیر است و عملا توانسته گفتمانی قدرتمند برای حمایت از مردم غزه ایجاد کند. تقدیر رئیس جمهور ترکیه از هلال احمر ایران گویای تلاش بی‌وقفه هلال احمر در عرصه بین‌المللی است.

او افزود: برنامه‌ریزی و بی‌باکی دو ویژگی بارز مدیریت جدید هلال احمر است که منجر به موفقیت این مجموعه است. هلال احمر خدمت‌رسانی گمنام برای مردم است که برای راحتی و تامین ایمنی شهروندان ایثار می‌کند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.