ضرورت ارتقای بودجه هلال احمر

رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هلال احمر یک نهاد با وظایف متعدد است و باید برای ارتقای بودجه آن تلاش کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ علی اصغر باقرزاده، رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی در ستاد ملی خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: امدادگران، نجاتگران و داوطلبان هلال احمر در ایام نوروز برای امنیت و آسایش گردشگران در تلاش هستند و خدمات شبانه‌روزی به مردم ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: در مجلس یازدهم اتفاقات خوبی برای هلال احمر افتاد، به عنوان مثال به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، تمامی‌شرکت‌های واردکننده و تولیدکننده خودرو مکلف شدند تا یک درصد از قیمت فروش‌شان را به خرید آمبولانس و تجهیز مراکز اورژانس همچون هلال احمر اختصاص دهند و همچنین اتفاقات خوبی برای بیمه و جذب داوطلبان از جمله این اقدامات بود.

باقرزاده در ادامه بر استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور و برنامه‌های هلال احمر در سال‌های گذشته در مجلس اقدام به افزایش بودجه سنواتی هلال احمر کرده‌ایم ولی با این وجود باز هم نیاز به افزایش بودجه هلال احمر داریم.

این نماینده مجلس یازدهم ابزار امیدواری کرد که بتوان در مجلس گام‌های بلندی برای ارتقای هلال احمر انجام داد زیرا که هلال احمر یک نهاد با وظایف متعدد است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.