اثر مثبت خدمات نوروزی هلال احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر ۱۴۰۳ گفت: تا امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از جوانان عضو این سازمان در طرح نوروزی هلال احمر خدمات‌رسانی کرده‌اند. امسال بیست و چهارمین سال ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه سازمان جوانان برای راهنمایی مسافران و فرهنگ‌سازی در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

حسینی المدنی تاکید کرد: در سال‌های اخیر با اجرای پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) از سوی این سازمان در راستای فرهنگ‌سازی کاهش تصادفات، اقدامات موثری انجام شده است. همچنین برپایی ایستگاه‌ها و فضاهایی برای برپایی نماز، استراحت خانواده‌ها و فضای دوستدار کودک برای ایجاد سرگرمی‌کوکان در پست‌های نوروزی جوانان در این خصوص بسیار موثر بوده است.

او ادامه داد: اعضای طرح “یاس” این سازمان (یاران آسیب‌ستیز) در پست‌های نوروزی حضور پیدا کرده‌اند و کسانی که دوره‌های کارآرفرینی را در این طرح و در سال قبل گذرانده بودند امسال در پست‌های نوروزی اجناس تولیدی خود را در غرفه‌های جوانان هلال احمر برای فروش عرضه کردند.

حسینی المدنی افزود: وجه تمایز دیگر در نوروز امسال، خلاقیت و ابتکارات اعضا بود و در پست‌ها خلاقیت و سلیقه به کار گرفته شده باعث پیشگیری از تصادفات شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: نوروز امسال پست‌های خدمات بشردوستانه در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها احداث شده و این پست‌ها باعث کاهش تصادفات و فوتی‌ها شده است. ایجاد این پست‌ها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها تاثیر به سزایی در کاهش تصادفات دارد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.