سرمربی استقلال چقدر محروم می‌شود؟

محمود فکری هفته آینده باید به کمیته انضباطی برود تا میزان محرومیتش مشخص شود

در شرایطی که بحث بر سر محرومیت سرمربی استقلال داغ شده است، باشگاه فولاد درخواست عجیبی داده؛ مدیران این باشگاه با تمثیل از وضعیت عیسی آل‌کثیر خواهان محرومیت 6 ماهه محمود فکری شده‌اند.

با گذشت بیش از ۴۸ساعت از رویارویی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال حواشی پیرامون این مسابقه همچنان ادامه دارد.

در پی جنجال‌های پیش‌آمده در دیدار فولاد و استقلال از هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر حرف و حدیث‌های زیادی درباره احتمال محرومیت محمود فکری سرمربی آبی‌ها مطرح شده است. در این خصوص قرار است فکری طی روزهای آینده به کمیته انضباطی برود و در خصوص ویدیویی که از او بعد از بازی منتشر شده، توضیح بدهد.

باشگاه فولاد خوزستان در توییتر عجیب‌ترین ادعای ممکن را مطرح کرد و خواستار صدور حکمی مشابه به حکم محرومیت عیسی آل‌کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محمود فکری شد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما جلسه کمیته انضباطی سرمربی استقلال روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تا زمانی که این جلسه برگزار نشود و توضیحات فکری گرفته نشود، حکمی صادر نخواهد شد.

با این شرایط احتمالا اگر قرار باشد کمیته انضباطی حکمی علیه سرمربی استقلال صادر کند، این مسأله به هفته آینده موکول می‌شود. بر این اساس فکری در بازی روز چهارشنبه مقابل ماشین‌سازی محروم نیست و می‌تواند روی نیمکت بنشیند تا بعداز این بازی کمیته انضباطی به وضعیتش رسیدگی کند.

نکته مهم اینکه باشگاه فولاد و استقلال طی دو روز اخیر با اظهار نظرات مدیران و بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر در فضای مجازی حواشی این بازی را ادامه داده‌اند. در جدیدترین اقدام باشگاه فولاد خوزستان در توییتر عجیب‌ترین ادعای ممکن را مطرح کرد و خواستار صدور حکمی مشابه به حکم محرومیت عیسی آل‌کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محمود فکری شد.

مهاجم تیم پرسپولیس تهران به دلیل شادی گل مقابل تیم پاختاکور ازبکستان که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوشحالی نژادپرستانه تلقی شد، به مدت 6 ماه از همراهی تیمش محروم است و حالا فولادی‌ها در صفحه توییتر خود خواهان تکرار این حکم برای سرمربی استقلال شده‌اند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در پرونده فکری و اتفاقات بازی استقلال و فولاد رخ می‌دهد و حکم کمیته انضباطی چه خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.