خشم سردار در حضور خانم بازیگر با سر تراشیده!+عکس

درباره آزمون که چیزی نمانده بود فاجعه به بار بیاورد!

سردار آزمون با پنالتی‌ای که در مسابقه زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل آرسنال تولا از دست داد و درگیری‌ای که بر سر تعویضش با داور پیدا کرد، خبرسازترین چهره هفته لیگ روسیه شده است.

زنیت در این مسابقه ‌سه بر یک به برتری رسید اما ستاره ایرانی در طول مسابقه اتفاقات عجیبی را تجربه کرد. زنیت اولین گل خود را خیلی زود در دقیقه 5 بازی توسط آرتم زیوبا به ثمر رساند و در دقیقه 22 در حالی که صاحب پنالتی شده بود و سردار آزمون می‌توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند ضربه خود را به شکلی زد که توسط دروازه‌بان حریف دفع شد.

بعد از این پنالتی از دست رفته آن‌چه توجه رسانه‌های روسی را به خود جلب کرد این بود که آزمون حالا 6 مسابقه است که برای زنیت گلزنی نکرده است. اما خبرسازی دوم سردار در این مسابقه به زمانی برمی‌گردد که او به دستور سرمربی این تیم تعویض شد و باید زمین را ترک می‌کرد.

در حالی ‌که ساعت دقیقه 75 بازی را نشان می‌داد پرچم تعویض بالا رفت و سردار باید زمین را از نزدیک‌ترین نقطه ممکن ترک می‌کرد. اما سردار که گویی بدش نمی‌آمد تنشی در زمین به‌ وجود بیاورد از این کار خودداری کرد و در حالی ‌که داور به سمت او رفت و اصرار داشت که هر چه سریع‌تر از زمین بیرون برود، او از این کار خودداری می‌کرد. درنهایت آرتم زیوبا هم‌تیمی سردار هم که نمی‌توانست با حرف او را راضی به گوش‌دادن به دستور  داور کند، مجبور شد سردار را با استفاده از فن کمرگیری از زمین بیرون ببرد تا او با جریمه  سختی از طرف داور روبه‌رو نشود.

نکته قابل توجه دیگر این بازی حضور تینا آخوندتبار بر سر بازی زنیت و آرسنال بود. این بازیگر زن ایرانی که این روزها با سری تراشیده در مسابقات بوکس حرفه‌ای مبارزه می‌کند، عکسی از خود در ورزشگاه زنیت منتشر کرده و گفته شاهد بازی سردار بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.