جنگ مرگبار فروشندگان مواد افیونی در فرحزاد

مرد قاتل پس از 5ساعت فرار در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد

براساس گزارش بیمارستان مدرس مبنی بر قتل مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود، تیمی از مأموران تجسس کلانتری 163 ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند.

ماجرای یک قتل

مأموران در بررسی‌های مقدماتی اطلاع پیدا کردند که مرد جوان از ناحیه ریه هدف ضربه چاقو قرار گرفته است. مرد مصدوم  پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود که با دستور مقام قضائی تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.

تحقیقات مأموران نشان از آن داشت که مقتول یکی از فروشندگان موادمخدر در منطقه فرحزاد است. او ساعت 5 صبح چهارشنبه همراه چند تن از دوستانش به خاطر اختلاف بر سر موادمخدر به پاتوق قاتل رفته بودند. در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

شناسایی قاتل

مأموران در اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی قاتل که مردی 40ساله و سابقه‎دار است، شدند. با توجه به آدرسی که از خانه او در سوابقش ارایه شده بود، مأموران با نیابت قضائی به شهرستان ملارد رفتند. قاتل در خانه نبود و خانواده‌اش اعلام کردند که پسرشان را به خاطر اعتیادش از خانه طرد کردند و دیگر اطلاعی از او ندارند.

تیم‌های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از مأموران کلانتری 163 ولنجک به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی، رئیس کلانتری ولنجک جست‌وجوهای خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق‌هایی که احتمال می‎دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد را آغاز کردند.

شلیک‌های تیر هوایی

پس از چندساعت عملیات جست‌وجو مأموران موفق شدند قاتل را در یکی از پاتوق‌هایش شناسایی و آنجا را تحت محاصره درآورند.  در ادامه متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشت، برابر پلیس مقاومت کردند. مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی کشف و در تحقیقات مشخص شد قاتل وسایل سرقتی را در ازای خرید موادمخدر به فروشندگان موادمخدر می‌دهد. در بررسی‎های بیشتر چاقویی که قاتل با آن دست به قتل احمد زده بود نیز، کشف شد.

رئیس‎پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: «مقتول که از فروشندگان موادمخدر است، مدتی قبل مقداری موادمخدر از او سرقت شده بود. احمد به دوستانش گفته بود که  قاتل این مواد را از او سرقت کرده است. صبح چهارشنبه مقتول همراه دوستانش با قمه و چوب به سراغ قاتل رفته و در این درگیری مرگبار احمد به قتل رسیده است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.