تراکتور محبوب‌ترین تیم قاره آسیا شد!

در  نظرسنجی AFC هواداران تراکتور تیم خود را به عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا رساندند

تیم تراکتور تبریز در یک نظرسنجی جالب به عنوان محبوب‌ترین تیم قاره آسیا انتخاب و معرفی شد؛ این نظرسنجی مردمی بود و طبیعتا تعداد زیادی از طرفداران فوتبال از آن بی‌خبر بودند.

در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سه روز پیش برگزار شده بود، تیم‌های سوری و اردنی از غرب آسیا، پرسپولیس و تراکتور از آسیای مرکزی، نمایندگان اندونزی و مالزی از جنوب آسیا و دو تیم معروف سوان سامسونگ و شانگهای شنهوآ نیز از منطقه شرق حضور داشتند. در پایان تراکتور بیش از 50درصد از رأی‌ها را به خود اختصاص داد.

نکته جالب اینکه دو نماینده شرق آسیا جزو پرطرفدارترین تیم‌های آسیا هستند، در این نظرسنجی کمتر از یک درصد رأی آوردند. همچنین غیبت الهلال، استقلال، الاتحاد، السد و… از منطقه غرب و مرکز عجیب به نظر می‌رسید. تیم فوتبال پرسپولیس نیز با مشارکت حداقلی هوادارانش 21.65درصد رأی آورد.

این در حالی است که تعداد رأی‌های هواداران تراکتور عدد 751 هزار را نشان می‌دهد که این رقم تقریبا معادل نصف جمعیت تبریز است. البته گزارش‌هایی در صفحه‌های هواداری تراکتور وجود داشت که آموزش رأی نامحدود را به مخاطبان عرضه می‌کرد. همچنین کانال رسمی تراکتور هم چند بار از تی‌تی‌ها خواست که در این نظرسنجی شرکت کنند. با این حال هواداران تبریزی این اتهام را رد می‌کنند.

با این حال درنهایت تیم سرخپوش تبریزی به عنوان محبوب‌ترین تیم قاره آسیا معرفی و موفق شد در این نظرسنجی تمام تیم‌های قاره را کنار بزند. نکته جالب اینکه ساعتی پیش به دلیل تأخیر ای‌اف‌سی در انتشار نتایج نظرسنجی، عده‌ای از هواداران تراکتور نوشتند که ای‌اف‌سی با آنها «مشکل دارد» و اتهام مخالفت با تیم محبوب خود را متوجه کنفدراسیون فوتبال آسیا کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. حسین می‌گوید

    نظر سنجي فدراسیون فوتبال آسیا و اختصاص ۵۱ درصد طرفداران فوتبال آسیا به تراکتور آسیا در برابر ۲۱ درصد پرسپولیس حاکی از دستکاری آرای عمومی مردم در برنامه های نود فردوسی پور بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.