پایان فروش اسلحه شکاری در اینستا

باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی به آخر خط رسیدند. از متهمان 7 سلاح شکاری قاچاق هم کشف شد.

در اجراي طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت در فضای مجازی، ماموران پایگاه دهم پليس امنيت عمومي تهران در رصد‌های اطلاعاتی از فعاليت باند خریدوفروش اسلحه شکاری قاچاق در فضای مجازی مطلع شدند.
در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند مقدار فراوانی سلاح شکاری قاچاق تهیه و در مخفیگاه‌شان پنهان کرده‌اند. در پالایش‌های اطلاعاتی سرکرده باند شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.
در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده محلاتی شناسایی شد. تردد و حرکات متهم تحت‌نظر قرار گرفت و ماموران موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.
در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم، 7 سلاح شکاری قاچاق که متهم در محفظه آسانسور پنهان کرده بود، کشف و او به قاچاق بودن اموال کشف شده معترف شد. دستگیری سایر اعضای باند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انهدام یک باند دیگر فروش سلاح در فضای مجازی

 چندی پیش هم یک باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی با دو هزار سلاح شکاری تقویت شده منهدم شد.

ماموران مرکز عملیات پليس امنيت عمومي در رصد های اطلاعاتی از فعاليت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند تعداد زیادی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده‌اند. در پالایش‌های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی از آنان آغاز شد. تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت. ماموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه‌روزی یک هفته‌ای مخفیگاه متهمان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کنند.

مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان مطمئن شدند. 4 متهم این پرونده در عملیات پلیسی دستگیر شدند و ماموران در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان، 2 هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف و متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.