متادون‌های پستی به اروپا نرسید

پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۷۰۰ قرص در یک محموله پستی کشف کرد

محموله پستی حاوی یک‌هزار و 700 قرص متادون به مقصد کشورهای اروپایی نرسید‌.

در پی تماس حراست اداره پست يکي از مناطق تهران به مرکز فوریت پلیسی مبنی بر حضور جوانی که قصد ارسال بسته پستی مشکوک به کشور‌های اروپایی دارد، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حضور یافت.
بررسی‌های اولیه نشان می‌داد محموله پستی حاوی تعداد فراوانی قرص‌های سفیدرنگ است که برای بررسی‌های دقیق‌تر محموله پستی به آزمایشگاه ارسال شد.

دستگیری متهم

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله پستی حاوی یک‌هزار و 700 قرص متادون است که متهم قصد داشته آنها را به وسیله محموله پستی به کشورهای اروپایی ارسال کند.
ماموران عملیات پایگاه هفتم پلیس در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را در محدوده اداره پست درحال پرسه‌زنی شناسایی و دستگیر کنند. متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انتقال یافت.
با اعتراف متهم به جرم ارتکابی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و او در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جا‌به‌جایی مواد با پست

پیش‌تر هم دو محموله پستی بلبرینگ صنعتی و قرقره  نوار پرده 6کیلو و 100 گرم تریاک توسط گمرک فرودگاه امام(ره) کشف شد. 

این دو محموله به صورت پستی بنا بود به کشورهای استرالیا و آمریکا ارسال شود. پرسنل گمرک فرودگاه امام(ره) با  کنترل بسته‌های پستی توسط واحد ایکس ری گمرک، توانستند این محموله را کشف کنند. 

محموله‌ای که مقصدش استرالیا بود سه بلبرینگ صنعتی قرار داشت که سه هزار و 600 گرم تریاک کشف شد. در محموله دیگر حاوی قرقره نوار پرده به مقصد  آمریکا بود که نیز دو هزار و 500گرم تریاک توسط پرسنل گمرک کشف و به نیروی انتظامی برای انجام تشریفات حقوقی و قضایی تحویل شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.