آقازاده در ونزوئلا دستگیر شد

روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا خبر داد

«ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل دستگیر شد‌. خبر دستگیری فرزند اسبق سفیر ایران در ونزوئلا را روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا داده است.

محمدرضا سبحانی معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد است و یک خواهر به نام فائزه دارد.
او سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل‌مکان کرد. نام ساشا با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی هم فعالیت دارد.
این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته که او از مقامات قضائی اسپانیا خواسته تا از تحویلش به ایران خودداری کنند. در گزارش ال‌موندو آمده است: «سبحانی در مادرید دستگیر شده، زیرا ایران او را به قاچاق انسان متهم کرده و خواهان استرداد او است.»
این رسانه اسپانیایی اعلام کرده که ساشا سبحانی به‌طور موقت بازداشت شده بود و هم‌اکنون هم به‌طور موقت آزاد است، اما روند بررسی استرداد او به ایران طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

تحصیل در ونزوئلا

ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران از آقازاده‌های ایرانی و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلاست.
او معتقد است اگر نمی‌توانید پول دربیاورید و نمی‌توانید زندگی کنید، برید بمیرید.

قتل و شهرت ساشا

نام ساشا سبحانی اولین‌بار سال ۹۱ با خبری به‌عنوان قتل سر زبان‌ها افتاد که ماجرای درگیری دونفر در پارتی شبانه این آقازاده بود. در نهایت با فوت یکی از طرفین دعوا، ساشا مدتی دستگیر و روانه بازداشت شد، اما به خاطر نقش‌نداشتن او در قتل، پس از مدتی آزاد شد. 

ماجرای زندگی لاکچری ساشا سبحانی

انتشار عکس‌های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس‌هایی از کربلا، مکه و سوریه با عکس‌های غیرمتعارف، روابط غیراخلاقی، کشتی شخصی و ‌خودروهای میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.
ساشا، اما خود می‌گوید کسانی که دوستان نزدیک من هستند، می‌دانند که من از ۱۵سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ام.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.