قالیباف حامل پیام رهبر انقلاب برای رئیس جمهور روسیه

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: از جزئیات نامه رهبر انقلاب به پوتین اطلاعی ندارم؛ صحیح نیست که مطرح شود

رئیس مجلس در این سفر با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ویچیسلاو والودین، رئیس دومای دولتی روسیه، رییس شورای عالی امنیت ملی روسیه دیدار خواهد داشت

شهروند آنلاین: فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره سفر قالیباف به روسیه و پیامی که از طرف رهبر انقلاب برای رئیس جمهور فدراسیون روسیه خواهد داشت، گفت: از جزئیات نامه اطلاعی ندارم و صحیح نیست که مطرح شود.

او گفت:این سفر‌ها را در قالب دیپلماسی پارلمانی همواره داشته ایم و این سفر در این راستا و به دعوت رئیس دومای روسیه از ماه‌های قبل تنظیم شده بود و فردا انجام می‌شود.

روسیه از حامیان ما در عرصه بین الملل بوده است و این سفر حتما در راستای تقویت روابط خواهد بود.سفر‌های رئیس مجلس بر اساس دستور‌العمل‌هایی از جمله دعوت رسمی و برخی سفر‌ها نیز در قالب گروه‌های دوستی پارلمانی انجام می‌شود.

پیش از این نیز یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که قالیباف فردا(یکشنبه) در سفری سه روزه از ۱۹ تا ۲۱ بهمن به روسیه خواهد رفت.

مجتبی‌ توانگر افزود: رییس مجلس در این سفر با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ویچیسلاو والودین، رئیس دومای دولتی روسیه، رییس شورای عالی امنیت ملی روسیه دیدار خواهد داشت.

توانگر با تاکید بر اینکه ابعاد اصلی سفر قالیباف به روسیه، اقتصادی است، گفت: در دیدار با پوتین، مواضع صریح نظام درخصوص برجام، تعاملات اقتصادی با روسیه، فروش نفت و.. ابراز و پیامی نیز به رئیس‌جمهور روسیه تقدیم خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.