تقابل ستاره‌های فوتبال با چاشنی اشک و اندوه

تیم‌های منتخب سرخابی و منتخب 98 به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به میدان می‌روند

یک مسابقه دوستانه فوتبال که در آن ستاره‌های پرتعداد ایرانی حضور دارند، ‌فردا به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که جذابیت‌های زیادی هم خواهد داشت.

دوستان، همبازیان و هم‌دوره‌های علی انصاریان و مهرداد میناوند قصد دارند به یاد این دو عزیز از دست‌رفته فوتبال، یک مسابقه فوتبال نمایشی انجام بدهند و هماهنگی‌های این مسابقه نیز به‌طور کامل انجام شده است.

بر این اساس، تیم‌‌های منتخب سرخابی و تیم‌ملی فوتبال 98 که افتخارآفرینی‌‌های زیادی در جام‌ملت‌‌های آسیا و جام‌جهانی در آن مقطع زمانی داشت، قرار است در یک دیدار نمادین و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به مصاف هم بروند.

این بازی روز سه‌‌شنبه و ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طبق توافقات صورت‌گرفته، دو تیم با تعویض‌‌های آزاد و در دو زمان 40دقیقه‌ای به مصاف هم خواهند رفت.

از این‌رو، امروز از همه کسانی که در این مسابقه حضور خواهند داشت، تست کرونا به عمل آمد تا آنها با سلامتی کامل در این بازی نمایشی حضور یابند. همچنین امروز از پیراهن دو تیم منتخب سرخابی‌ها و منتخب 98 رونمایی شد تا همه چیز مهیای مسابقه‌ای باشد که عصر فردا برگزار خواهد شد.

این مسابقه علاوه بر آنکه یادبود میناوند و انصاریان است، جذابیت‌های زیادی نیز برای اهالی فوتبال خواهد داشت. بی‌تردید تقابل ستاره‌هایی که خاطرات زیادی را برای اهالی فوتبال به ارمغان آورده‌اند، قابل توجه خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.