انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند

استاندار خوزستان خبر داد: «مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مسأله حوزه خود نباشد، باید در رسانه‌ها به مردم معرفی شوند»

استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

شهروندآنلاین: روند بروز بیماری در خوزستان در آغاز سومین هفته از خیز جدید همچنان افزایشی است و وزارت بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی خوزستان هشدار داده؛ ظرفیت بیمارستان‌ها رو به تکمیل است و تعداد بیماران نیازمند بستری در حال افزایش است.

مسئولان بهداشتی و درمانی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با تأکید بر لزوم قرنطینه خوزستان، خواستار لاک‌داون و تعطیلی گسترده برای کنترل ترددها و مدیریت بیماری و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر شیوع ویروس شده‌اند.

استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که دیروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وسیله ادارات و نصب پلاکاردهایی در ورودی ادارات اظهار کرد: «همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اینجانب اختیار داده شده تا اگر ادارات یا سازمان‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، نخست مسئول اداره توبیخ شود و در صورت تکرار تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها به هیأت تخلفات ارجاع داده شود.»

او افزود: «در صورتی که این تخلف رخ دهد، برای رئیس اداره یا سازمان متخلف حکم سه ماه انفصال از خدمت صادر می‌شود.»

استاندار خوزستان بیان کرد: «با توجه به تعطیلی بازار انتظار می‌رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و چک‌های اصناف را برگشت نزنند. برای پرداخت مالیات نیز به کسبه فشار وارد نشود.»

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: «اینجانب و هیچ کدام از معاونان و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، حق دریافت کمک مالی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها را نداریم. در عین حال باید این ارگان‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.»

او بیان کرد: «مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مسأله حوزه خود نباشند، باید در رسانه‌ها به مردم معرفی شوند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.