عنابستانی: خسته بودم سرباز را هل دادم

نباید چنین شود که کسانی که هشت سال فرصت‌سوزی و ترک فعل کردند کنار بروند و به کسی پاسخ ندهند

علی‌اصغر عنابستانی در نطق میان‌دستور امروز خود خطاب به قوه قضائیه گفت: «قانون فصل‌الخطاب بوده و هست. فرقی نمی‌کند که بالاترین مقام اجرایی باشی از آن تمکین نکنید یا وزیر باشی و ترک فعلی کنی یا خردتر و ساده‌تر عنابستانی باشی که به علت خستگی سربازی که توهین کرده است را هل بدهی.»

شهروندآنلاین: چند روز پیش خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه اطلاع داد که طبق حکم بدوی علی‌اصغر عنابستانی به خاطر ماجرای درگیری با سرباز راهور به سه ماه و یک روز حبس محکوم شده است. در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اصغر عنابستانی در پایان نطقش خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: «شما میراث‌دار تحول در قوه‌ای هستید که مردم به‌تازگی به عدالت برخاسته از آن دل بسته‌اند، نباید چنین شود که کسانی که هشت سال فرصت‌سوزی و ترک فعل کردند کنار بروند و به کسی پاسخ ندهند.

قانون فصل‌الخطاب بوده و هست. فرقی نمی‌کند که بالاترین مقام اجرایی باشی از آن تمکین نکنید یا وزیر باشی و ترک فعلی کنی یا خردتر و ساده‌تر عنابستانی باشی که به علت خستگی سربازی که توهین کرده است را هل بدهی. سوگند خوردم از قانون اطاعت کنم و پای‌ این سوگند هستم، همچنان که در پانزده سالگی جانم را در طبق اخلاص گذاشتم.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.