قاچاقچی اصلی فرحزاد در تله پلیس

جزئیات دستگیری یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پاتوق فرحزاد

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه فرحزاد را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در تشریح جزئیات این خبر گفت: «در راستاي مبارزه قاطع و همه‌جانبه عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ، مأموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند یکی از سوداگران مرگ در شمال پایتخت، ضمن ایجاد پاتوق در محدوده دره فرحزاد مبادرت به توزیع گسترده تریاک بین مصرف‌کنندگان و معتادان می‌کند. با توجه به اهميت موضوع، مراتب به صورت ويژه در دستور کار مأموران پایگاه دوم قرار گرفت. با انجام تحقیقات شبانه‌روزی مشخص شد که متهم از عناصر اصلی توزیع مواد افیونی در محدوده دره فرحزاد است. به همین دلیل اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهم صادر شد.»

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اضافه کرد: «در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعاليت قاچاقچيان، جمعه شب گذشته مأموران که از مدت‌ها قبل در حال گشتزنی هدفمند در محدوده مذکور بودند، موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو متهم، او را دستگیر کنند.»

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از متهم بیش از 5 کیلوگرم تریاک کشف شد، ادامه داد: «متهم ضمن انتقال به مقر پلیس به جرایم ارتکابی اعتراف کرد. او پس از تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.»

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و گفت: «با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه فرحزاد امیدواریم با همکاری شهروندان و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در خصوص عوارض زیانبار مصرف مواد مخدر بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.