در میز مذاکرات وین آماده نيل به توافق خوب هستیم

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های اخیر باقری در اروپا

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در توییتی نوشت: این روزها دکتر باقری گفت‌وگوهای موفقی را در اروپا دنبال می‌کند

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با اشاره به از سرگیری مذاکرات وین اعلام کرد که بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات یک اصل مهم و راهگشاست.

او در توییتی نوشت: «این روزها دکتر باقری گفت‌وگوهای موفقی را در اروپا دنبال می‌کند. ما در میز مذاکرات وین آماده نيل به توافق خوب هستیم. بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات، یک اصل مهم و راهگشاست.»

گفتنی است که علی باقری برای مذاکره با تروئیکای اروپایی پیرامون برجام و روابط دوجانبه به اروپا سفر کرده و تاکنون با مقامات فرانسوی و آلمانی در این خصوص گفت‌وگو کرده و امروز راهی لندن شده است.

او در گفت‌وگویی با اشاره به رایزنی‌های خود با همتای فرانسوی در پاریس اظهار کرد: «با توجه به اینکه فرانسه سال آینده ریاست اتحادیه اروپا را برعهده خواهد داشت بنابراین یک نقش‌آفرینی فراملی می‌تواند داشته باشد که فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای مناسبات جمهوری اسلامی ایران، نقش‌آفرینی این کشور در تعاملات منطقه‌ای و همین‌طور مسیر مذاکراتی است که ما در ۸ آذر در وین با ۱+۴ خواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.