دستگیری عامل اصلی قتل زوج زاهدانی در مخفیگاهش

عاملان اصلی قتل مسلحانه زوج میانسال زاهدانی با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس در خیابان فرخی سیستانی زیبا شهر زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 22:20 شامگاه 26 دی ماه در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی110 و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه با اجساد مردی 57 ساله و همسر 51 ساله اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورت مشهود بود رو به رو و در بررسی ها مشخص شد عروس آنها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

تحقیقات از این زوج که یک پسر و 3 دختر داشت، آغاز شد و مشخص شد که فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، پس از ورود به داخل منزل با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت زیورآلات ساکنان را داشته است.  با داد و فریاد اهالی به سمت آنها شلیک و پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح ساختن عروسشان سوئیچ خودروی پژو پارس آنها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط فرار کردند .

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پس از وقوع این جنایت تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغازشد

با تلاش بی وقفه و اشرافیت پلیس متهم که یکی از اعضای خانواده مقتولان بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و  دستگیر شد.

صبح امروز نیز ضارب اصلی مسلح که در قبال دریافت وجهی، برای ارتکاب این جنایت اجیر شده بود نیز در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش در شهرستان میرجاوه دستگیر شد.

متهمان در حال حاضر در اختیار مقام قضائی هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.