زنده زنده سوختن مرد تهرانی در فداییان اسلام

یک مغازه عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی در آتش سوخت

آتش‌سوزی یک مغازه عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی در خیابان فداییان اسلام در جنوب تهران یک کشته بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت ۴ و ۵۹دقیقه روز شنبه این حادثه آتش‌سوزی در خیابان فداییان اسلام نرسیده به میدان شهرری نبش خیابان پیل قوش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه و در یک مغازه ۵۰ متری عرضه تجهیزات پزشکی آتش‌سوزی گسترده‌ای روی داده، به گونه‌ای که شعله‌های آتش کاملا سرکش به بیرون می‌زد.»

او با بیان اینکه در کرکره‌ای این مغازه قفل بود، گفت: «اطلاعات اولیه حکایت از این داشت که یک نفر در میان شعله‌های آتش حضور دارد. عملیات آتش‌نشانان از همان بیرون مغازه آغاز شد. پس از شکستن قفل در کرکره‌ای آتش‌نشانان به کانون اصلی آتش رسیدند. عملیات آتش‌نشانان ادامه یافت و پس از دقایقی این حریق گسترده مهار شد. البته در این حادثه یک جوان ۱۹ ساله تبعه کشور افغانستان به دلیل شدت سوختگی جان باخت.»

او با بیان اینکه آتش‌سوزی به طبقه بالایی این ساختمان نیز سرایت کرده بود، گفت: «طبقه بالایی ساختمان یک مهدکودک بود. البته در زمان وقوع حادثه این مهدکودک تعطیل بود.»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.