مرگ پیرمرد معلول در آتش‌سوزی خانه‌اش

این حادثه به علت نامعلومی رخ داد

آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی در خیابان مخصوص باعث فوت پیرمرد معلول 70 ساله شد.

ساعت حدود 3:30 بامداد روز پنجشنبه همسایگان و حاضران در خیابان کمالی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران تماس گرفتند. آنها خبر از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه مسکونی دادند. ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 5، 67، 52، 85، گروه امدادونجات یک و گروه امدادونجات 5 به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به محل حادثه در خیابان کمالی، خیابان مخصوص روانه کرد.

علیرضا دانشمند افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این ماموریت گفت: «یک خانه به وسعت 150مترمربع در طبقه دوم ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی به علت نامعلومی آتش گرفت. شعله‌های آتش به سرعت اتاق‌های مختلف این منزل را فرا گرفت. آتش‌نشانان در مدت کوتاهی در محل حادثه حضور یافتند. آنها با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به‌سرعت به خاموش‌کردن آتش مشغول شدند. همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان با بستن تجهیزات تنفسی وارد ساختمان شدند. آنها نیز به جست‌وجوی محبوسان احتمالی پرداختند. هنگام بررسی اتاق‌ها پیکر بی‌جان مردی حدودا 70 ساله که به‌شدت دچار سوختگی شده بود، پیدا شد.»

این افسرآماده آتش‌نشانی ادامه داد: «این آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان در زمانی کوتاه مهار و خاموش شد. همچنین از سرایت آن به طبقات دیگر جلوگیری به عمل آمد. پس از معاینات پزشکی عوامل اورژانس مرگ او تایید شد. پیکر این پیرمرد پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس و تایید مرگ او برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی‌قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.»

افسرآماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در مورد علل وقوع این حادثه اعلام کرد: «در حال حاضر تحقیقات و بررسی‌های لازم برای تعیین علل بروز این آتش سوزی مرگبار از سوی کارشناسان این سازمان در دست اقدام است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.