سوشا مکانی روی برد تیمش شرط‌بندی کرد!

دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران در لیگ نروژ به خاطر شرکت در مسابقات شرط‌بندی محروم شد

سوشا مکانی که مدت زیادی است از فوتبال ایران دور شده و در فوتبال نروژ فعالیت می‌کند، به محرومیتی نسبتا کوتاه‌مدت به خاطر نقض قوانین لیگ این کشور محکوم شد.

دروازه‌بانی که مدتی حتی در تیم‌ملی هم حضور داشت و در لیگ ایران به خاطر برخی از حاشیه‌های به وجود آمده نتوانست به حضور در پرسپولیس ادامه دهد، با اینکه خیلی کم سروصدا در لیگ نروژ به میدان می‌رود، این بار با یک حاشیه جدید روبه‌رو شد.

سایت ناتویسن نروژ از محرومیت یک ماهه سوشا مکانی، دروازه‌بان ایرانی تیم میوندالن از سوی اتحادیه فوتبال این کشور به دلیل نقض قوانین و شرکت در مسابقات شرط‌بندی خبر داد.

در همین حال برنیکه ولفسبرگ، مدیرعامل باشگاه میوندالن هم این موضوع را تایید کرد و گفت: «بر کسی پوشیده نیست که فرد متخلف سوشا مکانی است. کاری که او انجام داده احمقانه و ناشیانه بوده، اما او از اتهام فساد تبانی تبرئه شده و این مهم‌ترین چیز است. او تنها روی پیروزی‌های میوندالن شرط‌بندی کرده است، هرچند که این کار را هم نباید انجام می‌داد. ما هم به‌عنوان مسئولان باشگاه باید به نوبه خودمان مسئولیت‌پذیر باشیم، اما سوشا مکانی با توجه به اینکه نیت بدی نداشته است، درخواست فرجام‌خواهی می‌کند.»

سوشا مکانی روی نتیجه 12 بازی تیمش شرط‌بندی کرده است که 11 مورد آن روی پیروزی میوندالن و تنها یک مورد آن روی شکست این تیم بوده که آن بازی همان مسابقه‌ای بوده که خودش در آن حضور نداشته است. محرومیت یک ماهه مکانی از زمان اولین بازی رسمی باشگاه میوندالن در تاریخ چهارم آوریل سال‌جاری آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد قوانین فوتبال نروژ چندان سختگیرانه نبوده و سوشا مکانی که تخلفش در این پرونده ثابت شده، شانس آورده که فقط با یک ماه محرومیت مواجه شده است. باید دید واکنش سوشا به این محرومیت و بحث شرط‌بندی روی مسابقات تیمش چه خواهد بود؛ اگرچه محرومیت یک‌ماهه برای او چندان سخت و سنگین هم نیست و او قبلا در لیگ ایران با محرومیت‌های سنگین‌تر از این مواجه شده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.