نجات کودک ۱۵ ماهه از دست پدر و مادر بی‌رحم

کودک ۱۵ ماهه‌ای که پدر و مادرش قصد داشتند او را به داخل رودخانه بیندازند با اقدام به‌موقع پلیس از مرگ نجات یافت.

در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه پدر و مادر کودکی روی پل شرقی رودسر ایستاده و قصد دارند کودک خود را به داخل آب بیندازند بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع در محل اعلامی حضور یافتند. ماموران انتظامی و روان‌شناسان پلیس به محل موردنظر رفتند، اما پدر و مادر کودک ۱۵ ماهه توجهی به مشاوره‌های پلیس برای منصرف کردن آنها نداشتند. پدر ۳۷ ساله این کودک پس از حمله‌ور شدن به سمت ماموران انتظامی با اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر و با اقدام به‌موقع ماموران کودک از دست آنها نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد پدر و مادر این کودک به علت مصرف موادمخدر حالت طبیعی نداشتند، گفت: «با هماهنگی قضائی کودک ۱۵ ماهه تا تعیین‌تکلیف پرونده به اداره کل بهزیستی گیلان تحویل داده شد و والدین معتاد این کودک نیز به مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.»

سامانه تلفنی پلیس پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰، کارشناسان مشاوره در دوایر مشاوره کلانتری‌های سطح استان و مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان همه روزه آماده ارایه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به شهروندان هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.