ظرف 48 ساعت اخیر اتفاق افتاد: مراجعه ۹۹۰ تهرانی با علایم قلبی و تنفسی به اورژانس

تعداد بیماران تنفسی طی ۴۸ ساعت گذشته به نسبت ۲ روز گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است

بنا بر اعلام رئیس مرکز اورژانس تهران در ۴۸ ساعت گذشته ۹۹۰ نفر تهرانی با علایم قلبی و تنفسی ناشی از آلودگی هوای تهران به اورژانس تهران مراجعه کردند.

به گزارش ایرنا، یحیی صالحی طبری افزود: تعداد بیماران تنفسی طی ۴۸ ساعت گذشته به نسبت ۲ روز گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و در این مدت ۳۹۰ نفر با داشتن این علایم ناشی از آلودگی هوا به مراکز اورژانس تهران مراجعه کردند.

صالحی طبری ادامه داد: همچنین ۶۰۰ نفر با علایم بیماری‌های قلبی به مراکز اورژانس تهران مراجعه داشته‌اند اما به طور کلی تعداد تماس های اورژانس تهران نسبت به روز چهارشنبه روند کاهشی دارد.

او تصریح کرد: به دلیل وجود چنین وضعیتی، ساعت ۲۱ امشب شنبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران تشکیل خواهد شد تا آخرین تصمیمات درباره فعالیت‌های مراکز آموزشی و ادارات گرفته شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران اظهار داشت: با توجه به روند موجود آلودگی هوای تهران، تعطیلی مدارس دور از ذهن است چون وضعیت آلودگی هوای تهران رو به بهبودی است.

**
براساس اعلام شرکت کیفیت هوای تهران اکنون شاخص آلودگی هوای تهران روی شاخص ۳۳۲ قرار داد و در این وضعیت کیفیت هوا نامناسب برای همه افراد جامعه است.

براساس اعلام این شرکت روز گذشته (۱۹ فروردین ماه) شاخص آلودگی هوای تهران رقم بالای ۵۰۰ و وضعیت هشدار برای این شهر را نشان می‌داد که قرار بود با تصمیم کمیته اضطرار هوای تهران و پس از آخرین تصاویر ماهواره‌ای و جمع‌بندی نظرات سازمان هواشناسی برای تعطیلی مدارس و ادارات تصمیم گیری شود که در نهایت رای به فعال بودن آنها داده شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.