توضیح نماینده شیراز درباره حادثه نشتی مواد شیمیایی کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد

نشت آمونیاک در یکی از مخازن این کارخانه منجر به این حادثه شد و در شرایط کنونی مشکل امنیتی وجود ندارد و نباید نگاه امنیتی به این موضوع داشته باشیم. اتفاقی رخ داده و ستاد بحران و دستگاه های مربوطه هم در حال رسیدگی هستند.

به گزارش شهروند آنلاین؛نماینده شیراز و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در مورد حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد در استان فارس توضیحاتی ارائه کرد.

ابراهیم عزیزی  در مورد حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد استان فارس گفت: نشت آمونیاک در یکی از مخازن این کارخانه منجر به این حادثه شد و در شرایط کنونی مشکل امنیتی وجود ندارد و نباید نگاه امنیتی به این موضوع داشته باشیم. اتفاقی رخ داده و ستاد بحران و دستگاه های مربوطه هم در حال رسیدگی هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به طور طبیعی ملاحظات محدود کننده‌ای در محور فیروزآباد بخاطر امدادرسانی انجام شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

عزیزی افزود: بنا بر اخبار رسیده برخی افراد دچار مشکلات خفیف تنفسی شدند و دستگاههای مربوطه آمار مصدومان احتمالی را اعلام می‌کنند.

بر اثر حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد استان فارس ۱۰۹ نفر مصدوم شدند./ ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.