۶ موضوع آخرین مناظره ترامپ و بایدن

حرفی از ایران در میان نیست

مناظره پنجشنبه با مجری‌گری کریستن ولکر، خبرنگار کاخ سفید تلویزیون ان بی سی، انجام خواهد شد

شهروند آنلاین: کمیسیون مناظره های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است دونالد ترامپ و جو بایدن نامزد حزب  دموکرات در دومین و آخرین مناظره خود، که طبق برنامه قرار است شامگاه پنجشنبه ۲۲ اکتبر در دانشگاه بلمونت در نشویل تنسی بر گزار شود، در مورد ۶ موضوع بحث خواهند کرد.

بنا بر اعلام کمیسیون، این ۶ موضوع عبارتند از: مبارزه با کووید۱۹، خانواده‌های آمریکایی، نژاد در آمریکا، تغییرات اقلیمی، امنیت ملی و رهبری.

این مناظره که از طریق تلویزیون در سراسر امریکا پخش خواهد شد، ساعت ۹ شب به وقت شرق ایالات متحده آغاز خواهد شد و ۹۰ دقیقه ادامه خواهد داشت که هر کدام از ۶ موضوع در پانزده دقیقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مناظره پنجشنبه با مجری‌گری کریستن ولکر، خبرنگار کاخ سفید تلویزیون ان بی سی، انجام خواهد شد.

بنا بر اعلام نیلسن هولدینگ، یک شرکت آمریکایی سنجش میزان مخاطب و تحلیل داده‌های تلویزیونی که در بیش از ۹۰ کشور فعالیت می‌کند، فقط شمار بیننده‌های تلویزیونی نخستین مناظره ریاست جمهوری بین جو بایدن و پرزیدنت ترامپ، که ۲۹ سپتامبر برگزار و از شانزده شبکه تلویزیونی پخش شد، ۷۳.۱ میلیون نفر بود.

برآورد نیلسن تنها شامل آمریکایی هایی است که مناظره را از طریق تلویزیون تماشا کردند؛ در حالی که بسیاری آن را از طریق تلفن‌های هوشمند، اینترنت یا شبکه‌های رادیویی دنبال کردند، که با احتساب آنها مجموع مخاطبان بسیار بیشتر از آمار نیلسن است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.