بازنشستگان هلال‌احمر تجلیل شدند/ رئیس هلال‌احمر: پیگیری مطالبات بازنشستگان تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر در آیین تجلیل از بازنشستگان این جمعیت با تاکید بر اینکه بازنشستگان، سرمایه‌های هلال‌احمر هستند، افزود: پیگیری مطالبات این زحمتکشان تا حصول نتیجه نهایی از سازمان برنامه و بودجه ادامه دارد

به گزارش شهروند آنلاین؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر دیشب با حضور جمعی از این عزیزان در تهران برگزار شد.

دکتر پیرحسین کولیوند ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند  بازنشستگان ‌‌جمعیت و تاکید بر اینکه تکریم ‌بزرگان ‌در آیین و وظیفه ماست، به حدیثی از امام  صادق (علیه السلام) اشاره کرد که می فرمایند؛ “آن کس که پیران ما را احترام نکند از ما نیست.”

رئیس جمعیت هلال احمر‌ ادامه داد: از‌ نگاه ما بازنشستگان یعنی صاحبان ‌تجاربی که بزرگ ‌ترین گنجینه‌های هلال‌احمر‌ به حساب می‌آیند.

 کولیوند با اشاره به افتخارات کسب شده توسط هلال احمر افزود: حرمت بازنشستگان ‌و‌ کسانی که سالیان ‌سال در جمعیت هلال احمر خدمت رسانی کرده اند بسیار بالاست و اگر‌ افتخاری‌ در هلال‌احمر کسب‌شده، حاصل دسترنج و تلاش‌ها و‌ تربیت نیروها توسط این بازنشستگان است. بنابراین دعوت می‌کنیم از بازنشستگان عزیز تا همچنان در کنار خانواده بزرگ هلال‌احمر باشند و تجارب خود را در اختیار این جمعیت قرار دهند.

کولیوند در پایان ‌با اشاره به مطالبات بازنشستگان این جمعیت گفت: ما وظیفه داریم که تا زمان حصول نتیجه از سازمان ‌مدیریت و بودجه، پیگیر مطالبات ‌بازنشستگان جمعیت هلال احمر‌ باشیم./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.