تصویب بودجه ۱۴۰۲ هلال احمر با رای موافق مجمع عمومی

با رای موافق اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر، بودجه این جمعیت در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید

به گزارش شهروند آنلاین؛ روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱، پنجمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی‌با حضور اعضای مجمع از سراسر کشور برگزار و در جریان برگزاری آن، بودجه جمعیت هلال احمر برای سال ۱۴۰۲ با رای موفق حاضران به تصویب رسید.
پیش از رای‌گیری تعدادی از اعضای مجمع عمومی‌به عنوان موافق یا مخالف، نظرات و پیشنهادات خود را درباره ماده واحده بودجه جمعیت هلال احمر برای سال ۱۴۰۲ مطرح کردند.
در نهایت در ساعت ۱۳ رای‌گیری انجام شد و با رای موافق اعضای مجمع بودجه پیشنهادی به تصویب رسید تا از اول فروردین سال جدید به‌اجرا درآید.
پیش از آغاز سخنرانی اعضای موافق و مخالف، هیات رئیسه سنی مجمع که مدیریت نشست را به عهده داشت از رشید میرحسامی‌بازرس مجمع عمومی خواست تا گزارش خود را ارائه کند و او پس از ارائه گزارش گفت: از زحمات شبانه روزی دکتر کولیوند و همکاران او متشکریم که امسال بودجه سالیانه جمعیت را در موعد مقرر انجام دادند تا شورای عالی و مجمع عمومی قبل از آغاز سال جدید تشکیل و ماده واحده بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کنند.
این بودجه اوایل هفته جاری در شورای عالی جمعیت تایید و برای تصویب به مجمع ارسال شده بود.
گفتنی‌است؛ این نخستین بار در سال‌های گذشته است که بودجه هلال احمر برای سال جدید، پیش از آغاز آن سال تهیه و به تایید شورای عالی و در نهایت تصویب مجمع عمومی می‌رسد./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.